fbpx

נכון שישנם מקרים רבים בהם אפשר לחתום על חוזה שכירות ללא נוכחות עורך דין, ולמעשה מרבית חוזי השכירות בישראל נחתמים ללא נוכחות עורך דין. המדובר על עסקאות השכרת דירות המתבצעות בכל רחבי ישראל בכל יום, ומבוססות על חוזי שכירות בסיסיים ואחידים. יחד עם זאת, ישנם מקרים רבים בהם מדובר על הסכמי שכירות מורכבים, או על עסקאות בסכומים גבוהים, בהם כל טעות יכולה לעלות כסף רב לאחד הצדדים, במיוחד כאשר מדובר על עסקאות במגזר העסקי, או סביב נכסי יוקרה. במקרים אלה, עורך דין חוזה שכירות ברעננה הוא הדמות שאתם רוצים שתלווה אתכם.

עמידה על החובות והזכויות של כל צד בחוזה

במסגרת שירות משפטי סביב חוזה שכירות, מבצע עורך הדין שורה של פעולות המיועדות להבטיח את האינטרסים של הלקוח שלו, ובכלל זה וידאו כי כל סעיפי החוזה הם חוקיים וכי הלקוח אינו מתחייב לסעיפים שלא ניתן לדרוש ממנו על פי חוק, ואינו מוותר על זכויות המגיעות לו על פי חוק במסגרת חוזה השכירות. כמו כן, עורך דין חוזה שכירות ברעננה מספק גם שירותי התנהלות מסחרית הכוללים גם את ההיבט של ניהול משא ומתן מול הצד השני.

ניהול גם בהיבט המסחרי

נוכחות עורך דין במסגרת חוזה שכירות מורכב או בעל שווי כספי גבוה יכולה לסייע מאוד בהשגת תנאי השכירות הטובים ביותר, וכן בביצוע של התהליך בראש שקט עם ביטחון שהכל מבוצע על פי חוק והכל רשום בצורה נאותה ומחייבת. משרד עורכי דין לויתן פילו מציע מגוון רחב של שירותים משפטיים בעולם הדין האזרחי, ובכלל זה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כבר עכשיו סביב חוזה שכירות שאתם צריכים לחתום עליו בקרוב.

תפריט נגישות

לשיחה איתי
שלום! שמי עורך דין עמית לויתן, ואשמח לתת שירות. יש לך שאלה מסוימת?