fbpx

עורך דין חוזים ברעננה

עורך דין חוזים ברעננה

עו"ד מומחה בתחום

חוזה הוא מונח משפטי מקיף, הכולל בתוכו למעשה כל חוזה שנחתם בין שתי ישויות, לרבות בני אדם, חברות, בתי עסק, ארגונים, מוסדות וכדומה. חוזה הוא המסמך המשפטי הבסיסי והאפקטיבי ביותר בכל תהליך של התקשרות בין שני צדדים או יותר, מסמך המיועד להסדיר את תנאי ההתקשרות בצורה משפטית ומחייבת, ובאופן שמאפשר לכל צד לתבוע את זכויותיו במקרה של הפרת החוזה על ידי צד אחר. בישראל קיים חוק חוזים ייעודי המיועד להסדיר את מרבית האלמנטים בחתימה על חוזה מכל סוג ובכל היקף.

ייצוג משפטי ומסחרי בחתימה על כל סוגי של חוזה

עורך דין חוזים ברעננה הוא הדמות המקצועית שאותה אתם רוצים לידכם במידה ואתם עומדים לחתום על חוזה חשוב עבורכם. מן הסתם, לא כל חוזה מצריך נוכחות של עורך דין, וגם אם איננו שמים לב לכך, אנו חותמים על לא מעט חוזים במהלך חיינו, ועושים זאת באופן עצמאי לחלוטין. יחד עם זאת, כאשר מדובר על חוזה בעל השלכות כבדות, סכומי כסף גדולים, תנאי חוזה מורכבים, או רמת סיכון גבוהה, בהחלט ישנה הצדקה לפנייה לקבלת סיוע של עורך דין מומחה, וחשוב לעשות זאת כבר החל מהשלבים הראשונים של ההתקשרות החוזית.

טיפול בהתקשרות החוזית כבר מהשלבים הראשונים

משרד עורכי דין לויתן פילו מספק מגוון רחב של שירותים משפטיים לרבות ייעוץ, ייצוג וליטיגציה בתחום הדין האזרחי, ובכלל זה מספק שירות עורך דין חוזים ברעננה סביב כל סוג של חוזה, בכל נושא ובכל היקף, בטיפול של צוות עורכי דין מקצועיים בתחום האזרחי. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום לקבלת כל המידע הדרוש לכם, ולהבנה כיצד נוכל לסייע לכם בתהליך החתימה על החוזה.

איך עובד התהליך?
ליווי צמוד כל הדרך להצלחה

שיחת ייעוץ

איסוף נתונים

ניהול המשפט

תפריט נגישות

לשיחה איתי
שלום! שמי עורך דין עמית לויתן, ואשמח לתת שירות. יש לך שאלה מסוימת?