fbpx

עורך דין נדל"ן ברעננה

עורך דין נדל"ן ברעננה

עו"ד מומחה בתחום

נדל"ן הוא כמובן תחום ענק ורחב הכולל בתוכו אין ספור היבטים משפטיים, שכולם דורשים ידע מקצועי בתחום הספציפי. נדל"ן הוא תחום העוסק בנכסים יקרים מאוד, נכסים שהבעלות עליהם אינה נקבעת רק על ידי שני צדדים הנקשרים סביב עסקת מכירה או קניה, אלא על ידי הרשויות הרלוונטיות העוסקות בתחום הנדל"ן. כמו כן, עסקאות נדל"ן יכולות לייצר השלכות משמעותיות במגוון רחב של היבטי תחזוקה, מצב הנכס, עמידה בהסכמי מכר או קניה, השכרה, בנייה וכדומה. עורך דין נדל"ן ברעננה הוא איש המקצוע שיכול לסייע לכם בניהול כל מהלך נדל"ן בו אתם מעורבים.

טיפול בכל ההיבטים המשפטיים והמסחריים בתיקי נדל"ן

משרד עורכי דין לויתן פילו מציע מגוון רחב של שירותי ייעוץ משפטי, ייצוג משפטי וליטיגציה סביב שורה של תחומים בדין האזרחי, ובכלל זה מציע גם שירותי עורך דין נדל"ן ברעננה. אנו מעסיקים צוות של עורכי דין מקצועיים בעלי התמחויות רבות ומגוונות בדין האזרחי, וכן אוחזים ברקורד של שורה ארוכה של תיקים משפטיים אותם ניהלנו בתחום הנדל"ן הן בין קונה ומוכר, הן בין אדם פרטי לקבלן, והן בין ארגון לארגון, ואל מול הרשויות. רכישה, השכרה, בניה, מכירה, שיפוץ, תיקון, תביעה או כל מהלך שאתם רוצים לבצע בתחום הנדל"ן, אנו עומדים לרשותכם עם כל הכלים המשפטיים הדרושים לכם.

סיוע בניהול משא ומתן

בכל הקשור לטיפול המשפטי בתחום הנדל"ן, חשוב מאוד שאיש המקצוע הרלוונטי ילווה אתכם כבר החל מהשלבים הראשונים של המקרה, ויוכל לסייע לכם לא רק בהיבט המשפטי, אלא גם בהיבט המסחרי, בניהול משא ומתן וכדומה. צרו איתנו קשר עוד היום ובתוך זמן קצר נוכל לקבוע פגישה ללימוד המקרה שלכם, יהיה אשר יהיה.

איך עובד התהליך?
ליווי צמוד כל הדרך להצלחה

שיחת ייעוץ

איסוף נתונים

ניהול המשפט

תפריט נגישות

לשיחה איתי
שלום! שמי עורך דין עמית לויתן, ואשמח לתת שירות. יש לך שאלה מסוימת?