fbpx

עורך דין צוואות ברעננה

עורך דין צוואות ברעננה

עו"ד מומחה בתחום

בין שהצוואה שכתבו הוריכם נראית לכם ברורה וחדה, ובין שהיא מעוררת חילוקי דעות בין היורשים, בכל מקרה כדאי לעבור את התהליך של ניהול הצוואה באמצעות איש מקצוע, עורך דין צוואות ברעננה, שמספק לכם לא רק את הפלטפורמה המשפטית הנדרשת, אלא גם את התנאים הטובים ביותר והנוחים ביותר לכל הצדדים להתנהל מול קריאת הצוואה וחלוקת הרכוש בצורה מהימנה. בסופו של דבר, על אף שמדובר בעניין משפחתי לחלוטין, בפועל צוואה הוא עניין משפטי שצריך להתנהל ולהיחתם ברמה המשפטית על פי החוק.

ניהול ההתקשרות בין היורשים

תרומתו של עורך דין צוואות ברעננה למקרה של ניהול הצוואה בין היורשים, באה לידי ביטוי בניהול ההתקשרות בין היורשים, גם במקרים בהם מדובר במספר יורשים המתגוררים במקומות שונים ואף בארצות שונות. במקרים רבים, קל יותר להעביר מסרים במצבים אלה, דרך גורם מקצועי המחבר בין כולם, מאשר לעמוד זה מול זה ולהתמודד עם הרגשות, הצער והפחדים. במשרד עורכי דין לויתן פילו, צברנו ניסיון רב שנים בתחום של ניהול צוואות בין בני משפחה, וחשוב להבהיר שלא מדובר בתהליך שמתאים אך ורק למקרים של ויכוחים וחיכוכים בין היורשים.

מימוש אפקטיבי של הצוואה ללא מאמץ מצידכם

עורך דין צוואות ברעננה היא פיגורה מקצועית חשובה בכל מקרה של ניהול צוואה בין יורשים, ואפילו כאשר ישנו יורש אחד ויחיד. חשוב לוודא שהצוואה מולאה כלשונה, ובהתאם לכך לבצע את כל הרישומים הנדרשים מול הרשויות, לרבות למשל שינוי מעמד הדירה בטאבו, העברת הזכויות בחשבון הבנק וכדומה. אם זה הוא המצב בו אתם נתונים, צרו איתנו קשר עוד היום ובתוך זמן קצר נוכל לחתום את הנושא ולסייע לכם במימוש הצוואה עד תום.

איך עובד התהליך?
ליווי צמוד כל הדרך להצלחה

שיחת ייעוץ

איסוף נתונים

ניהול המשפט

תפריט נגישות

לשיחה איתי
שלום! שמי עורך דין עמית לויתן, ואשמח לתת שירות. יש לך שאלה מסוימת?