fbpx

צ'ק של לקוח שלכם חזר ואתם לא מצליחים לתפוס את הלקוח, או שהוא לא מוכן לתת לכם צ'ק חדש? יש לכם מה לעשות עם רשימה של חוקים העומדת לצידכם. מה שאתם צריכים הוא איש מקצוע המתמחה בתחום של צ'קים חוזרים בכפר סבא, איש מקצוע שיוכל לייצג אתכם תחילה אל מול אותו לקוח שחייב לכם כסף, ובהמשך הדרך על פי הצורך, מול ההוצאה לפועל ואף מול גורם בוררות או בית משפט על מנת שתוכלו לגבות את הכסף המגיע לכם במלואו. צ'קים חוזרים היא תופעה מוכרת, ובמקרים רבים העניין בא על מקומו לשלום לאחר שיחת הבהרה קצרה.

גביית החוב בכלים משפטיים

יחד עם זאת, ישנם מקרים בהם הלקוח משתמש במתן צ'ק ללא כיסוי, כאמצעי לרכישת מוצרים ורכוש ללא כל תמורה. במקרים אלה יש צורך בעליית מדרגה בסולם הצעדים המשפטיים בהם ניתן לנקוט, החל ממשלוח מכתב אזהרה של עורך דין, דרך פנייה להוצאה לפועל על מנת לגבות את החוב מן החייב, וכלה בניהול משפט בבית משפט אל מול החייב. חשוב לדעת, ששירותי עורך דין המתמחה בתחום של צ'קים חוזרים בכפר סבא הם שירותים שעולים כסף, אך במסגרת ההליך המשפטי תוכלו לגבות את כל עלות הטיפול של עורך הדין מן החייב, שבפשטות הביא את זה על עצמו.

צרו קשר ואנו נגבה עבורכם את החוב

משרד עורכי דין לויתן פילו מציע מגוון רחב של שירותים משפטיים לרבות ייצוג, ייעוץ וליטיגציה בכל עולם הדין האזרחי, ובכלל זה גם טיפול במצב של צ'קים חוזרים. אנו מספקים את השירות באמצעות צוות של עורכי דין מקצועיים מן השורה הראשונה. צרו איתנו קשר עוד היום ואנו נפעל באופן מיידי להחזרת החוב המגיע לכם.

תפריט נגישות

לשיחה איתי
שלום! שמי עורך דין עמית לויתן, ואשמח לתת שירות. יש לך שאלה מסוימת?