fbpx

צ'קים חוזרים ברעננה

צ'קים חוזרים ברעננה

עו"ד מומחה בתחום

הצ'ק של הלקוח שלכם חזר ואין לכם מושג איך לטפל בזה? צברתם כמות גדולה של צ'קים חוזרים ואתם מרגישים שאין לכם דרך להתמודד עם זה, או שאולי אתם מפחדים לנקוט בפעולה? אם סיפקתם מוצר או שירות תמורת תשלום, והתשלום נמנע מכם רק בגלל שהצ'ק חזר, דעו שהחוק עומד לצידכם ומעניק לכם שורה של כלים אפקטיביים באמצעותם תוכלו להחזיר לעצמכם את החוב, ויחד עם זאת, את התהליך הזה אתם רוצים לעשות בסיוע אנשי מקצוע המתמחים בתחום של צ'קים חוזרים ברעננה.
ניהול תהליך גבייה מלא

משרד עורכי דין לויתן פילו הוא משרד מקצועי ומנוסה המציע את כל השירותים המשפטיים סביב שורה של תחומים בדין האזרחי. בתוך כך, אנו מציעים לכם חבילת שירות מלאה ומקצועית של טיפול בתחום של צ'קים חוזרים ברעננה, לרבות בירור מול בעל החוב, התקשרות מול בעל החוב לפתרון הבעיה ברמה הראשונית, ובהתאם לצורך נקיטת בהליכים מתקדמים לרבות פתיחת תיק בהוצאה לפועל, ואף הגשת תביעה משפטית, הכל בהתאם למאפייני ותנאי המקרה. לא משנה באיזה סכום הצ'ק, ולא משנה כמה אתם חושבים שזה יעלה לכם, הכסף הזה מגיע לכם, ואנו נסייע לכם לגבות אותו במלואו.

הכסף שלכם, דרשו אותו

אנשים רבים נוטים לוותר על צ'קים חוזרים פשוט מכיוון שהם מעריכים שאין להם את היכולת להשיג את המבוקש, או שהמאמץ הכרוך בהשגתו גבוה מהערך של הצ'ק החוזר עבורם. כל שאתם צריכים לעשות, הוא ליצור איתנו קשר ולתת לנו לעשות את העבודה בשבילכם. כל עלות של ייעוץ משפטי מצידנו היא עלות שתוכלו לגבות מבעל החוב בצורה מלאה, כך שאת העבודה אנחנו עושים, וכפי שראוי, בעל החוב הוא זה שמממן אותה. פנו אלינו עוד היום כדי ללמוד עוד.

איך עובד התהליך?
ליווי צמוד כל הדרך להצלחה

שיחת ייעוץ

איסוף נתונים

ניהול המשפט

תפריט נגישות

לשיחה איתי
שלום! שמי עורך דין עמית לויתן, ואשמח לתת שירות. יש לך שאלה מסוימת?